Friday, June 13, 2008

knocked silly

selepas last week 1 minggu x de class terpaksalah cover balik class dan yang paling membegangkan bila class pagi n ptg.tp kira ok sbb next week intersesi dah abis.25hb final utk intersesi. thanks to acap,wa,alip,paly,frisa,kimi,n lagi sorang kawan acap tu sape ntah name sbb antar aku balik muar.on the way balik memang enjoy sbb dieorg sume best. dpat lah aku tnjukkan tempat yang bernama Muar n sian to frisa sbb x pnah pi Johor. bila smpai je kat smpadan Johor Melaka die sangat teruja. bila ternampak gerai2 buah durian mereka lagi teruja. dah sampai umah atok aku, aku pun bagilah mereka durian itupun buah dari pokok durian yang tnggal sebatang je kat umah atok aku tu. my sis pulak dpt smbung degree marketing kat UiTM Segamat. Hahhaha berkampung lah ko lg kat Segamat.

2 comments:

Ahmad Bo said...

jgn laa kutuk segamat!! kamu ni!!! btw.. hahaha tak ade org tak pernah masok jhr?? huhuh..tu laa frisha asik melepak di perak saje!

paCat said...

Segamat..melahirkan warga2 mcm BO..!! Lahanat..!! Hahahaha..xpe2, housemate aku yg paling comel adelah BOBO..!! Sbb perut beliau aku admire btul..hahahaha...