Wednesday, October 8, 2008

Flight Delay


sampai hari ni my bro blum fly ke mesir lagi sbb name die dah jumble up oleh gulf air.so flight die ari isnin malam 13/10.huhuh sedih tak dpta antar die kat KLIA.anyway aku dah belikan die mafla sbb kat sana skrang tgh musim peralihan panas ke sejuk.kira mcm winter lah...
aku pun dah berjaya pujuk mama beli novel ayat2 cinta.skrg mama pun dah suruh makcik2 aku baca buku tu.memang best sgt cite tu.lgpun cite yang dlm novel tak sama mcm filem.ending dlm novel maria tak mati tp dlm filem maria mati.untuk kali yang ke2 nya aku tak akan melepaskan peluang utk tgk cite 2 kat TV3 ari jumaat ni wlaupun byk assingment yang kena disiapkan. ni semua gara2 bobo.die yang 1st suruh tgk cite ni kat dlm laptop die kat library.hehehe
tapi aku still tak sempat nak pi tgk KAMI THE MOVIE.dahlah time cite ni series aku mmg layan abis.maybe nnti kena tggu DVD cite ni..

No comments: