Monday, July 21, 2008

Bas Gadong

penat..itu je yang aku tahu..
mana bas balik gadong ni..bosan tunggu bas yang kadang2 tak menepati waktu untuk berlepas.aku sibuk tengok gelagat orang kat melaka sentral yang bermacam-macam perangai,warna kulit,rupa paras hatta kewarganegaraan sekalipun.makin aku tunggu bas ni makin lambat pulak malam ni ade perjumpaan belia kat Air Keroh.akhirnya Cat amik aku kat melaka sentral dan aku pun bertolak ke Air Keroh bersama mereka.walaupun suasana kat sana agak meriah dengan kehadiran belia2 melaka tapi aku tetap bosan. tapi terubat gak bosan aku bila tiba2 kedengaran percikan bunga api yang meriah...(berapa banyaklah duit rakyat yang diabiskan).akhirnya aku pulang tanpa input pun yang dapat dari perjumpaan belia tu.
balik.... dah ngantok.ngantok sgt..sgt2 ngantok tapi baju belum lipat.
mandi,lipat baju dan zzzzzz.

No comments: