Thursday, July 24, 2008

Bila Dah Emosi....

Ni ada satu cerita dari kawan aku..name die anayli (bukan name sebenar).cerita bermula pada satu t/hari yang hening di kedai makan MARA.kwn aku ni tegur lah sorg classmate die..
"hai,***** smart hari ni?"
namun teguran itu dibalas dengan kata2 yang tidak disangka ..
"ko apehal? aku pakai smart ko marah.aku pakai selekeh ko marah.ape lagi yang ko nak?"
anayli ni pun tak sangkalah teguran itu membawa kepada kemarahan classmatenya kerana keramahannya itu telah disalah sangka.yelah lagi pun anayli ni ade gak pinjam brg dari classmate nya ni.
itulah aku dah pesan kat member aku tu jangan ramah-ramah sgt.betul ckap band couple "you dont have to be so nice" nanti ko balik kena maki... terus satu hari tu anayli x de mood nak terus kan life die.
bila malam layan lagu...
macam tulah bila dah emosi......

1 comment:

Anonymous said...

seperti penh ku dengar bukan nama sebenar tu..