Wednesday, September 10, 2008

Cinta...Realiti @ Fantasi


well hai people, sorry coz dah lame x update blog..tahap kemalasan yang melampau telah mengatasi segala-galanya. tiap-tiap hari melakukan benda yang sama. walaupun dah balik malaysia lebih kurang 1 bulan tapi still x de mood. memang betul lah hidup ini akan lebih membosankan bila kita sendiri yang membosankan hidup kita. emosi aku kebelakangan ini berada di tahap yang normal.


hari ini dah 11 hari kita berpuasa, kerja still berlambak yang mana rasanya akan terus bertimbun kalau di biarkan.

diam...
aku tak mahu pikir apa-apa.

tapi jiwa aku tersentuh bila tgk cita "ayat2 cinta" baru2 ni (thanks kpd Bo).tapi aku taklah menangis tersedu-sedan cuma tak sangka kalau sbenarnya cinta itu membawa kepada bencana dan rahmat. bencana bila cinta itu di tolak dan rahmat bila cinta itu diterima.

menguatkan lagi fakta ini bila aku baca novel "Hijab Sang Pencinta".

CINTA, satu perkara yang bukan semua mampu untuk mendefinisikan.

dalam hidup ini semua diberi pilihan tapi tak tahu sama ada pilihan tu betul atau tidak. so it's life face it..or leave it...

2 comments:

Hazwan said...

cite tu sedih sgt la..uhuhuhu

paCat said...

saya pilih utk meninggalkn cinta ~ karna : cinta yg sebenar bkn skarang wktunye..tunggu jelaaa...!! Hahahahaha..!!