Monday, September 22, 2008

Penghuni Baru

Finally akhirnya aku, wawa , haneey n d others telah mendapatkan rumah sewa kat orchad square. tempat dimana sejarah hitam yang pernah aku lalui dahulu masa intersesi. aku igatkan x nak kembali kat tempat tu tapi aku rase dah rezeki kitaorg dapat kat situ redha je lah. menurut dari sumber-sumber yang boleh dipercayai rumah tu fully furnish dengan bayaran yang berpatutan. tapi yang penting aku dah tak payah pikir nak naik bas UiTM pagi2 n petang. dah tak payah pikir pasal bas gadong yang suke hati die je jalan tak ikut masa. lepas ini berjalan lah kaki dengan membawa payung setiap hari ke campus......

aku gembira?

Aku terharu?

Fikiran Aku Bercelaru......



3 comments:

Hazwan said...

tahniah kerna menjadi warga orchard yg baru! we welcome u!

paCat said...

Same goes wif me : wlaupun kami xde next sem..hahahaha..!! Rock yana rock..!! Jgn duk kt jayamuda, nnt prangai ko jd cm lahanat mcm ade si comot (bukan nama sebenar)


hahahahahaha..!!!

nAndOsDorChArD said...

yeay...betambah agi warge2 orchard nampaknye...yana, nak jadi kakak saye? :P