Tuesday, March 24, 2009

jiwa ribut

hari demi hari aku dah rase menyampah tgk muke die. aku punya alasan yang kukuh utk rase menyampah tgk muka die.mak bedah and the geng pun memulakan peranan dieorang. yelah dah name pun geng kan......
korang penah rase tak kena tikam dari belakang?rase mcm nak tikam balik kan?tp mcm ner? klau dah kena tikam bkan ke spatutnye dah mati. mcm ner nak tikam balik?.......
aku tak menyusahkan hidup die yang die nak menyusahkan hidup aku tu apehal.dah jelous sgt ke tgk aku byk kasut?die rase care die jalan tu dah mcm american next top model ke?die rase muke die tu dah cantik mcm datin sofiera dlm spa q ke?salah ke kalau aku suke duk umah sorang2?aku tak mntak ape2 pun kat die klau aku duk umah sorang2.
aku rase jawa aku dah semakin kacau sampai aku ckp sorang2.
wlaupape pun aku nak ckp gak klau baju yg kotor boleh basuh tp klau hati dah kotor smpai busuk pun tak sedar.
hahaha ketawa utk menyakinkan diri......

5 comments:

paCat said...

Saya sokong !!


Makhluk mcm tu elok di bia makan dek biawak komodo je..



undilah liyana syazwani hamzah !!


yeah !!!





p/s: Tlg amik aku kt sini, aku da bsan tgk kapal trbang..Huuu

Ahmad Bo said...

woah.. first entry for 2009? gilak! .. welcome back!

nodoya shalala said...

hey, wut happen huh?
seems like u got a big prob maa..
ala..ilek ah yana..ade taim mende besh jadik, ade gak taim xbesh jadik. tu namenye idop..
br fun!
situasi tikam blkg ni da jd lumrah. nk2 kalo ade org yg busuk hati n dengki kt kite. tanak ckp byk, teruskan idop anda dgn hati2 yg ceria!!

ye bener..
cik kiah ulala..

nodoya shalala said...

*hari2 yg ceria!

alwaysbemybaby said...

hahha..sy sedang menempuh hari dgn ceria.
kpd pacat sy nak satu kapal terbang!
bo sy dah tahap tension sbb tu post kat blog..