Sunday, March 29, 2009

ku lihat hijau dan tiba2 gelap

lokasi yang di tuju: Zoo Melaka

7.30 a.m

keluar dari rumah untuk menuju ke Zoo melaka
dalam hati menyayi lagu2
ahh malasnye nak pi tanam pokok kat zoo..
tapi jiwa kena bersemangat untuk mengurangkan pemanasan global
adui..
dah name pun kat zoo byk gile haiwan2
tak de lain yang aku tengok persembahan elephant
wah seronoknye
terasa jiwa kembali muda...
2.30 p.m

cuaca yang panas menyebabkan tahap tenaga aku berkurangan
katil melambai-lambai
balik rumah dan tido.....


8.30 p.m

keluar dari toilet
eh apasal gelap ni?
oh housemate aku support 60 earth hour
tak boleh jadi ni
bukak sikit lampu baru boleh cari baju...

*senyum kelat*

3 comments:

Ahmad Bo said...

earth hour saya hanya di dalam kereta~ JAM!

alwaysbemybaby said...

alah kalau dalam keta boleh matikan lampu keta.heheheh

paCat said...

Earth hour aku plak di DP...Kdai2 xdepun yg support kempen tu..



Hmmm..



Aku rasa hujung thn ni hospital bersalin penuh la kot..


60 minit tu...cukuuuuppp beb...hahaha