Wednesday, April 8, 2009

Konspirasi Minggu Ini

minggu ni penuh dengan tekannan dari kiri dan kanan. kadang2 aku rasa ada satu kospirasi dari pertubuhan yang tak tau lah di iktiraf atau tak.kenape aku cakap konspirasi?
sebab dari hari selasa ada test sampai ke hari sabtu. tidak cukup dengan test kena submit plak assigment. tu tak kisah lagi sebab memang dah kewajipan untuk submit assigment tu, memburukkan lagi keadaan bila virus2 computer telah berpakat untuk menyerang. abis segala usaha yang telah aku buat bila mana aku bukak pena memandu aku langsung tiada mengandungi isi.
apa yang mampu aku buat hanyalah menadah tangan memohon kekuatan dariNya.
*Hadapi dengan senyuman*

2 comments:

paCat said...

Pena pemandu mu itu perlu di formasi kan.


p/s: Jangan terjun tingkat 16 dala ye..heee

nodoya shalala said...

hahaha..bunguk la yana ni..penat aku duk pikir apa itu pena pemandu..pendrive rupenye..plis la yana..dun use A.samad said punye bahasa..ayo...